Prodej potravin dnes není ničím neobvyklým, ale vždy tomu tak nebylo. Ještě v roce 2015 jste stěží objednali chléb a pečivo tak, aby vám jej druhý den ráno dovezl obchod až přímo před vchodové dveře vašeho bytu, i s výnosem do patra v bytovém domě bez výtahu. Takové služby by jistě uvítali zejména senioři nebo lidé nemocní, co si jen tak nemohou dovolit vyběhnout z domu na nákup.
Tato služba se během několika let rozšířila poměrně solidním tempem, ale stále máme oblasti, kde si takto potraviny nenakoupíte. Možná, že se najde někdo, kdo tuto službu lidem poskytne třeba v Domažlicích nebo v Pardubicích, a třeba to budete právě vy.
Dovoz ze zemí západní Evropy
Je obecně známo, že řada výrobků, která je produkována např. v Německu, je určena pro německý trh, případně pro okolní země západní Evropy, jako je Rakousko či Francie. K nám se pak dováží zboží podřadnější kvality. Týká se to např. pracích prostředků či potravin. Z tohoto důvodu některé české subjekty nakupují za hranicemi a prodávají tamní výrobky na našem trhu, aby byly dostupné i pro českou klientelu. Toto se může stát inspirací i pro vás, pokud máte možnosti v tomto oboru podnikat.
Vlastní e-shop
Prodej potravin včetně těch dovážených např. z Německa nebo z Rakouska byste měli mít v nabídce na e-shopu, jehož funkci podpoříte perfektně zpracovaným SEO. Jde o to, aby vás zákaznici vůbec našli. Co vám bude platný internetový obchod, když se o vašich službách nedozvíme. Zákazníci vyhledávají ve vyhledávačích podle klíčových slov a bez SEO v Brně a PPC reklamě v Praze to půjde jen stěží. Klíčové je, abyste ve vyhledávačích zaujali přední pozice, a aby se vám zvýšila šance, že lidé budou nakupovat právě u vás. Samozřejmě by váš web, resp. e-shop měl být přehledný, neustále aktualizovaný a zajímavý i co se týče samotného nabízeného sortimentu zboží.